Sol i sinne, brun inne!

Tjaba! Idag skiner solen här uppe i Piteå och det är bara 2 minusgrader så jag och morsan och farsan har tagit en långpromenad efter skoterleden här i byn! Och ni ska bara veta vad jag har studsat och hoppat i djupsnön. Jätteroligt var det! Morsan skakar lite på huvudet åt mig nu, hon trodde att jag skulle vara jättetrött när vi kom hem igen men inte det inte. Trött kan man ju vara i graven eler hur?!

Idag har jag även ställt tjockkroppen min på vågen och hela 2,1 kilo visade den.. Jag har alltså stått rätt still viktmässigt under den senaste tiden. Kanske ska man ta och sno åt sig lite mer godis för att göra något åt saken? Jag vill ju vara lika tung som grannhunden som väger säker 40 kilo! Som det är nu har jag ju ingen chans mot den rackarn! /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0