På resande tass!

Hej! Och ledsen för dålig uppdatering.. Men ni vet hur det är. Vi djur är inte riktigt gjorda för det här med att skriva. Om mina tassar bara vart större... Dessutom har jag vart ute och rest på sistone så jag har inte haft någon tillgång till en dator! Snart kanske jag lägger upp ett filmklipp på mig och bästpolarn katten! Yeah!



Dessutom har jag och morsan och farsan bråkat väldigt mycket på sistone så jag har fått en hel del dataförbud också! Dom är nämligen arga på mig för att jag lägger en pissfläck här och där i huset som revirmarkering hela tiden, så nu har dom tvingat på mig en ful och äcklig blöja! Ja, ni ska veta. Dom har till och med hotat med att klippa av mina bollar om jag inte skärper mig.. Näni, fy fan för dom. Snart rymmer jag hemifrån!


Kommentarer
Postat av: olga

Hej brorssan!!

Ja vi har det inte lätt vi vavvor!

Min matte är ochså lite sur på mej pga har varit jättekallt ute och då skall man väl inte behöva gå ut tycker jag ,så jag har passa på att både kissa och bajsa inne.Men det är inte så smart tycker dom.

Men vad gör man inte för att slippa ut och frysa!!kram på dej !!

Olga

2009-02-05 @ 16:45:04
URL: http://chihuahuanolga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0