Tja bloggen!

Sorry för dålig uppdatering.. Men ni vet hur det blir. Det har vart Julafton, Juldagen, Annandan och festerna har bara avlöst varandra! Tänkte bjuda på lite pix från min helvilda vecka iallafall!


Jag och polarn Linda på uppesittarkväll dagen före julafton...


Sitter med flugan på i "ingifta" moster Sandras knä på julafton


Jag och moster Jennie myser


Jag och polarn Jim tar en öl på juldan


Två timmar senare hittade jag en snygg brud att hångla med


Idag har jag bara myst på med Monopol och en cider hos några grannar.



Ja, vad kan man säga? I love christmas! Nu vankas det nyår men då ska morsan och farsan bort till Kittelfjäll i en vecka och då får jag bo hos farfar. Det blir nice det! Han har en trevlig katt som jag brukar jaga. Hur har eran jul varit kompisar?

Kommentarer
Postat av: Kusin Milton

Hej snygg-Ozzy.

Din matte måste bara kolla in skinnjackorna som jag hittade på en amerikansk butik.

Det är bilder på min blogg.

2008-12-30 @ 16:53:44
URL: http://huliganchihuahuan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0