Roligt!

Idag har det hänt grejer kan jag säga! Pappa har nämligen köpt sig en ny skoter idag och då fick även jag åka med en liten bit. Det var ganska fränt eftersom att jag aldrig gjort det förut. Särskilt roligt var det när jag kastade ut tungan och fångade upp snöflingorna medan jag åkte. Det var lajbans minsann! Jag fick dock inte sitta själv på skotern utan mamma hade mig i sin jacka under de ungefär 30 sekunderna jag fick åka.. Sedan när dom for ut på sin riktiga skotertur fick jag inte ens följa med.. Vilka jävlar alltså!

Men roligt var det så länge det varade iallafall.. Inte är det många mexicanare som åkt skoter inte! Och förresten, god jul på er kompisar!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Gud vilken liten sötnos han är Ricky. Milton tittar inte på TV. Men idag har han lyft på benet varenda gång han har pinkat, hur är det med Ozzy, lyfter han på benet? Försöker Ozzy morra åt er?

2008-12-27 @ 23:36:39
URL: http://huliganchihuahuan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0