En dag i snön!

Tjaba kompisar! Vad gör ni idag? Idag har jag vart ute och lekt i snön en massa (det är MASSOR snö här uppe nu) och sen så har vi mest slappat i soffan. Tack och lov så har den läskiga jordgubbsdoften börjat släppa ur pälsen min nu också. Nä hörrni, jag förstår inte varför människorna ska hålla på och duscha hela tiden. Det är ju bara kladdigt och jobbigt.. Fast jag måste dock erkänna att min päls är riktigt mjuk just nu och det är ju roligt.. Men nu ska jag ta mig en pnap i soffan. Morsan tycker att det är lustigt att jag sover så mycket. Jag somnar vid elva på kvällen och sover till elva på morgonen och sedan brukar jag oftast ta lite kortare tupplurer på det. Men ska man orka springa och leka mycket så måste man ju samla energi nån gång, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0